معرفی سایت buxha
 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : سید حامد حسینی

سایت تبلیغات کلیکی باکسها از 23 مرداد سال 1390 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و امید است در این مسیر از دیگر همکاران خود پیشی گرفته و محیطی کاربرپسند و آرام اقتصادی را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

در این وبسایت کاربران می توانند هم به عنوان تبلیغ دهنده و هم به عنوان تبلیغ گیرنده فعالیت نمایند و به افزایش ترافیک و فروش بیشتر محصولات خود از طریق این پایگاه با قیمت بسیار مناسب کمک نمایند. همچنین با روش های درآمدزایی نوین در این سامانه کاربران می توانند به درآمد مناسب متناسب با وقتی که در پایگاه صرف می کنند برسند.

این پایگاه به ثبت ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران رسیده است

به عنوان پاداش و جایزه به 1000 نفر اولی که در سایت ثبت نام نمایند به صورت مادام العمر عضویت پیشرفته سایت اهدا می شود. باشد که حسن نیت سایت به چشم آید و هدیه ناقابلی باشد برای کاربرانی که به ما اعتماد می کنند. امیدوارم این هدیه و پاداش کلیدی برای تخفیفات و پاداش های بعدی در سایت باکسها باشد.


برای استفاده از عضویت پیشرفته تا دیر نشده در این سایت ثبت نام کنید و با عضویت پیشرفته درآمدی فوق العاده داشته باشید

برای ثبت نام کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







با مشاهده تبلیغات پولدار شوید
در آمد زایی از طریق تبلیغات کلیکی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . در این وبلاگ شمارو با سایت های تبلیغات کلیکی آشنا میکنم . شما میتونید با کلیک کردن بر روی تبلیغاتی که این سایت ها به شما میده در آمد داشته باشید . ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی سایت های کسب در آمد کلیکی و آدرس bux1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان